Pagina's

woensdag 8 juli 2020

Dots

Hallo allemaal.

Vandaag heb ik me uitgeleefd met 1 mask en heeeeel veel stempels.


Dit is de mask die ik gebruikt heb.


Met een blending tool heb ik in de cirkels parelmoer verf aangebracht op een blad dat ik nog had liggen.


En vervolgens ben ik heel enthousiast aan het stempelen gegaan. Hierbij heb ik sommige stempels rechtstreeks in de cirkels gestempeld. Bij de grotere stempels heb ik een cirkel uit papier geponst en deze opening in het papier op de parelmoer cirkels gelegd als een mask. De stempelafdruk blijft zo binnen de cirkel.


Daarna heb ik dit papier op maat gescheurd. 


Op het vel waarop ik dit wilde plakken heb ik een rand gestempeld. Ook nu weer allerlei stempels door elkaar.


De stickervellen met teksten van Dutch Doobadoo zijn ook nu weer handig.



Met een pearl pen heb ik rondom de tekst wat dots getekend.


Hier en daar heb ik op het oranje blad wat witte accenten in de stempelafdrukken getekend.
De randen van het blad met de cirkels heb ik met een zwart Neocolor II krijt bewerkt en daarna
met de naaimachine op het papier vast gezet.


Omdat ik een blikvanger op deze pagina met alle cirkels wilde hebben, heb ik met draad
zonnestralen geborduurd.


En dit is zoals de gehele pagina geworden is. Bedankt weer voor je bezoek hier.

Groeten Hanny

1 opmerking:

  1. I am very happy today with my family. My name is rose  living in USA, My husband left me for a good 3 years now, and i love him so much, i have been looking for a way to get him back since then. i have tried many options but he did not come back, until i met a friend that darted me to Dr.love a spell caster, who helped me to bring back my husband after 2 weeks. Me and my husband are living happily together today, That man is great, you can contact him via email drlovetemple@gmail com Now i will advice any serious persons that found themselves in this kind of problem to contact him now a fast solution without stress.. He always hello, now i call him my father.contact him now he is always online email drlovetemple@gmail com him whatspp number +2347010538590

    BeantwoordenVerwijderen