Pagina's

zaterdag 18 juli 2020

Baby

Hoi allemaal,

Ik heb dit keer een cadeaudoosje gemaakt voor een pasgeboren baby. Ik heb hiervoor de mal van dit doosje van Dutch Doobadoo gebruikt. 


Ik heb de mal eerst overgetrokken op creme cardstock. Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met 
designpapier van Noor Design.


Ik heb alle delen van het doosje met dit papier beplakt. 


Hierna heb ik aan de bovenkant een leuk lintje met babyhoofdjes gestrikt. Op de voorkant heb ik een stempeltje gebruikt. Ik heb het afdrukje in gekleurd met Faber Castell potloden. Aan de zijkanten heb ik enkele tekststempeltjes gebruikt. Aan de achterkant heb ik een labeltje gemaakt waarop ik straks 
een persoonlijke tekst kan schrijven wanneer de baby geboren is. 

 

Nu is het doosje klaar om weg te geven. Het plan is om er een rompertje in de stoppen met de naam 
van de baby maar ik moet nog even wachten totdat de baby ook echt geboren is voordat ik die er in kan stoppen. 


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.  Ik wens jullie een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Je baby doosje is super mooi Mirande!
    Daar zullen de ouders blij mee zijn.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen