Pagina's

maandag 27 juli 2020

Beautiful Life

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een rustige layout gemaakt met delen van een Mask.  



 De achtergrond is een wit vel. Met een leuke Dutch Doobadoo mask kun je al snel een prachtig begin maken. Ik heb hier gekozen voor de mask:


Die heb ik verwerkt met Distress Oxide 


Rechts onder staan blauwe strepen die ik ook gemaakt heb met een Mask en wel deze:

470.715.814

Je hoeft dus niet altijd een mask helemaal te gebruiken, maar zo'n mooie grote als deze heeft zoveel meer mogelijkheden. Daarna heb ik spulletjes van Noor! Design gebruikt om de layout af te maken. 

Ik hoop dat jullie inspiratie hebben gekregen van deze layout en tot een volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Héél mooi geworden groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am very happy today with my family. My name is rose  living in USA, My husband left me for a good 3 years now, and i love him so much, i have been looking for a way to get him back since then. i have tried many options but he did not come back, until i met a friend that darted me to Dr.love a spell caster, who helped me to bring back my husband after 2 weeks. Me and my husband are living happily together today, That man is great, you can contact him via email drlovetemple@gmail com Now i will advice any serious persons that found themselves in this kind of problem to contact him now a fast solution without stress.. He always hello, now i call him my father.contact him now he is always online email drlovetemple@gmail com him whatspp number +2347010538590

    BeantwoordenVerwijderen