Pagina's

vrijdag 31 juli 2020

Bowlen

In het sportsetje (Creatables LR0659 van Marianne Design) zitten leuke sportattributen waaronder een kegel en bowlingbal. Het idee voor een bowlingkaartje was direct geboren bij me.


Met shape art Frame is deze kaart gemaakt. 

Shape art Frame 470.713.146

Tegen de achterkant heb ik een kaartstandaard geplakt waardoor de kaart kan blijven staan. De mal is overgetekend op rood cardstock en daarna in 2 maten op designpapier uit de blocs Swedish Winter en Men Only. De randen van de 3 kaarten zijn lichtjes aangestipt met witte gesso.


De kegel heb ik 10 x gestanst om zo het effect van het bowlen te krijgen.  De bowlingbal gooit de kegels met een snelheid om vandaar de ster die ik zelf geknipt heb. Hierdoor werd het een strike 🎳. De sneakers veranderde ik in bowlingschoenen. De kaart is afgewerkt met de tekst gefeliciteerd.

1 opmerking:

  1. I am very happy today with my family. My name is rose  living in USA, My husband left me for a good 3 years now, and i love him so much, i have been looking for a way to get him back since then. i have tried many options but he did not come back, until i met a friend that darted me to Dr.love a spell caster, who helped me to bring back my husband after 2 weeks. Me and my husband are living happily together today, That man is great, you can contact him via email drlovetemple@gmail com Now i will advice any serious persons that found themselves in this kind of problem to contact him now a fast solution without stress.. He always hello, now i call him my father.contact him now he is always online email drlovetemple@gmail com him whatspp number +2347010538590

    BeantwoordenVerwijderen