Pagina's

zaterdag 4 juli 2020

Sweet as Candy

Hoe leuk is het om een klein doosje te maken waar zomaar een kleinigheidje in kan. 


Zomaar, gewoon om iemand even op te fleuren. Niets leuker toch? Ik maakte met de 470.713.063 Dutch Box Art A4 zo'n leuk klein doosje.


Het doosje is heel eenvoudig te maken, sluit super netjes en met een mooi papiertje erop ben je al een heel eind. Ik vind die kleine stukjes designpapier ook ideaal om uit mijn restpapiertjes te maken. 


Zo ruim je ook nog weer wat ouder papier op en als het bij jullie net is als bij mij, dan ligt er genoeg.


Ik heb nog een leuke dubbele strik bovenaan gemaakt en daar op nog een mooie bloem. Dat maakt het net nog wat feestelijker. Wat extra roosjes, parelvlindertjes en een tekst en vullen maar dat lieve doosje.

2 opmerkingen: