Pagina's

vrijdag 28 februari 2020

Tea Party

  
Hallo allemaal,

Bij de nieuwe Dutch Doobadoo collectie zit deze leuke theemal.  Met deze mal heb ik de bovenstaande kaart gemaakt.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op creme cardstock. Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met het designpapier.



Dit kaartje heb ik gemaakt met een tekst die hoort bij een knipvel met plaatjes. De hartjes komen uit de stans die ik onderaan de kaart gebruikt heb.


Ik heb op de kaart een schattig poezenplaatje verwerkt. Dit plaatje heb ik gemat op 2 kleuren cardstock.  Onderaan heb ik een bloem geplakt met daarachter  twee takjes met blaadjes in de vorm van een hartje.


Naast het poezenplaatje heb ik een randstans verwerkt met een theepot, een theekopje en een suikerpotje. De uitgestanste rand heb ik bewerkt met een inkt. Achter het plaatje heb ik nog een strook designpapier geplakt. Aan de boven- en onderkant van de strook designpapier  heb ik nog een andere randstans verwerkt. Het labeltje van het theezakje heb ik met een touwtje vastgemaakt. De bovenkant van het theezakje kun je opendoen, daar heb ik een magneetje achter verwerkt. Wanneer je deze opent kun je de dubbele kaart openen en er een leuke persoonlijke tekst inschrijven. 


Als laastste heb ik nog enkele plakparels op de kaart verwerkt. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes

1 opmerking: