Pagina's

woensdag 5 februari 2020

Release Bloghop

We hebben ook deze maand weer een super leuke tussen collectie voor jullie. 4 Gave nieuwe mallen die jullie vast heel mooi gaan vinden!


 Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laat jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Ineke

 Monique

Tineke

Mirande

Plony

Hanny

Corry

Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga tussen 5 februari t/m 7 februari 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je start met hoppen bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!

14 opmerkingen:

  1. Leuke bloghop met de nieuwe tussendoor mallen. Heb weer inspiratie opgedaan met de prachtige creaties die ermee zijn gemaakt alleen bij Hanny stond nog niets. Kijk later nog wel even. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net ook nog bij Hanny gehopt en was ook prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net bij alle dames langs gehopt, het was weer genieten. Mooie mallen zijn er deze maand uitgekomen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Dames wat een geweldig mooie creaties. En wat een mooie mallen..Bedankt. jullie geven veel inspiratie. Ik kijk uit naar de volgende hop. Ik weet weer wat er op mijn lijstje bij komt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig om te zien wat er weer uitkomt en inspirerend om te zien hoe iedereen op haar eigen wijze er weer invulling aan geeft!! Van deze tussendoor collectie weet ik al twee die ik zeker ga aanschaffen! Ik mis alleen de link naar Corrie.... Of heb ik iets over het hoofd gezien?
    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen team Dutch Doobadoo,

    Het was weer een genot om langs al jullie bloggen te hoppen en alle mooie creaties te mogen bekijken
    Bedankt voor alle gastvrijheid en de inspiratie natuurlijk
    Tot de volgende keer
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx
    Fan vanaf het begin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Overal even langs gehopt en wat zijn er weer er weer mooie creaties gemaakt door de dames. TOP bedankt!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat een leuke bloghop was t weer! Er kunnen weer wat dingen op mijn verlanglijst bij geschreven worden.De dames hebben weer super hun best gedaan.
    Bedankt voor t delen van jullie mooie creaties!
    creatieve groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke bloghop maar ik ben niet bij Corry uitgekomen heb ze vanaf Ineke allemaal gehad. Maar de creaties van de andere dames waren heel mooi.
    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How cool was that having a full Car diversion System best 6x9 speakers Through this I really makes the most of my ride each time uniquely while out and about with a few companions. So amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn de kaarten super leuk geworden! Leuk om te kijken maar zo niet goed voor mijn portemonnee...... mijn verlanglijstje is weer een stuk langer geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow....ik zit nog na te genieten van al het moois wat voorbij kwam.
    Het ziet er zo gaaf uit allemaal!
    Als ik zou moeten kiezen zou ik het heel moeilijk vinden....maar het vogelkooitje is wel heel erg leuk!
    Dankjewel voor de prachtige creaties!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke "Tussenhop". Mooie voorbeelden weer gemaakt door het team. Dank jullie wel weer.
    Groetjes Jopke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke bloghop is dit geworden jullie mogen trots zijn op jullie team
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen