Pagina's

maandag 10 februari 2020

Paris

1 van de nieuwe decembermallen is de Card Art 470.713.757. Hiermee kun je de tentkaart of ook wel piramidekaart maken. Een hele leuke mal waar je lekker in je eigen stijl op kunt uitleven. 


Mijn kaartje is in het vintage en door de vele kanten van de kaart is je designpapier een absolute blikvanger op elke kant die je kunt zien.


Als je nu denkt dat deze kaart niet in een envelop kan dan heb je het mis want door de extra vouw kun je hem plat opvouwen. Is dat niet handig?


Ik heb mijn kaart beplakt met mooi romantisch designpapier van Reprint Lilac Paris collection en ook het plaatje op de voorkant is uit deze serie.


Aan de voorkant heb ik de dingen nog een beetje aangekleed met een kantje, bloemen, pareltjes en een stukje wondgaas en op de achterkant heb ik alleen het designpapier gelaten want dat is te mooi om vol te plakken.


Met deze Dutch Doobadoomal maak je echt vrij eenvoudig een kaartje en je kunt er zéker mee aankomen op een verjaardag of bij een andere gelegenheid.

Dit is het weer voor vandaag. Fijne dag nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten