Pagina's

dinsdag 11 februari 2020

Hoera 50

Hallo allemaal,

Afgelopen week is mijn vriendin 50 geworden. Daar hoort natuurlijk wel een toepasselijke kaart bij. Ik ging aan de slag met deze nieuwe Dutch Doobadoo mal.


De Dutch Doobadoo Swing Card Art Oval. Ik heb de basismal overgetrokken op wit Cardstock en 
ben vervolgens aan de slag gegaan met Design papier van Noor!

 

Op het middenstuk heb ik de tekst "Happy Birthday"gestanst met daarachter een hartje en wat bloemetjes er boven en onder.  Aan de rechterkant heb ik een stempel van Sarah gebruikt,  die toast op haar 50 ste verjaardag. 


Aan de rechterkant heb ik nog een stempel gebruikt.  Op deze afbeelding wordt er door alle vriendinnen getoast op haar 50 ste verjaardag.  Wanneer je de kaart helemaal dichtvouwt kan hij blijven staan. Zie hiervoor de foto hieronder. Ik heb de leeftijd nog een keer extra uitgestanst en op een rondje geplakt. Want ja als je 50 wordt mag dat toch wel even duidelijk te zien zijn of niet. 


Vervolgens heb ik nog een vlaggenlijn gemaakt met daarop de tekst "Hoera". De ballonnen aan de linkerkant heb ik gemaakt met een stans. Hierop heb ik het cijfer 50 gestempeld met een stempelset. 
De andere tekstjes die ik gebruikt heb komen uit dezelfde stempelset. 


Deze verjaardagskaart is als alles goed gegaan is inmiddels bij de jarige bezorgd en mag ik hem ook aan jullie laten zien. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 

Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige en vrolijke kaart: past helemaal bij dit feestje! Toevallig gisteren ook een kaart voor een vriendin gemaakt, ook 50 jaar.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen