Pagina's

donderdag 13 februari 2020

Spring is Coming

Hallo allemaal,

Ik ben Joyce Jansen en ik mag een tijdje meedraaien in het design team van Dutch Doobadoo. Ik vind het erg leuke materialen om kaartjes mee te maken. Ik ben thuis in van allerlei technieken.

Afbeelding kan het volgende bevatten: Joyce Jansen, glimlacht

Ik hoop jullie veel verschillende soorten creaties te gaan laten zien en jullie hiermee te inspireren.


Vandaag laat ik jullie deze kaart zien die ik heb gemaakt met de shape art label 470.713.142.


Met modeling paste 870.000.000 en mask art 470.715.038 heb ik wat hartjes op de achtergrond aangebracht.


Ik heb mijn kaartje afgemaakt met wat stansjes en een stempel die ik met potlood heb gekleurd.

Ik ben benieuwd naar jullie creaties. Graag tot de volgende keer.

Groetjes,



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een tijdje gastdesigner mag zijn hier en gelijk met deze prachtige kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom wat leuk voor je en wat een super mooie kaart. Ben al benieuwd wat de volgende wordt. Succes en veel.plezier

    BeantwoordenVerwijderen