Pagina's

zondag 2 februari 2020

Special Dag

Werken met een mask art flower cirkel is voor mij best een uitdaging. Vol goede moed had ik hem bewerkt met structuurpasta en toen was de vraag, wat ga ik ermee doen?


Wat ik in gedachten had kwam er helemaal niet uit, opnieuw een keer bewerkt en hem op een hele andere manier gebruikt. Mask art flower cirkel 470.715.617,Dutch Card art A5 umbrella 470.713.742 én Dutch Card Double display 470.713.329 met elkaar dat ging wél iets worden.


De flower cirkel heb ik nu gebruikt op mijn parapluutje. Ik heb eerst de basis voor mijn kaart gemaakt in 3 verschillende groottes, daarna het parapluutje uitgeknipt en de losse delen weer uit het papier met de structuurpasta geknipt.


Van het parapluutje heb ik een soort hangmandje gemaakt waarin Magnolia Tilda gezellig kan schommelen tussen de bloemetjes.


Met wat parelrandjes, kant en vlindertjes het geheel afgemaakt, tekstje erbij en een vrolijke kaart is klaar om aan het lusje bovenaan te worden opgehangen.


Ik ga nog eens goed verder verzinnen hoe te werken met de mask art mallen en wie weet wat er nog eens allemaal uitkomt.


Dankjewel voor jullie aandacht,


liefs

2 opmerkingen: