Pagina's

dinsdag 25 februari 2020

Butterfly

Hallo bloglezers.

Vandaag wil ik jullie een lay out laten zien die ik gemaakt heb:


Deze lay out heb ik op de volgende manier gemaakt:


Voor de basis van mijn lay out wilde ik eens wat anders. Met mijn vouwbord heb ik strepen van verschillende grootte gemaakt.


Ik heb Dylusions inkt spray op een stukje plastic sheet gespoten en hiermee afdrukken op het papier gemaakt. Dit heb ik met 2 kleuren herhaald.


Vervolgens heb ik gelatos op deze zelfde manier gebruikt en zo ontstond deze achtergrond:



Met structuurpasta en een mask (Dutch Mask Art Multi stencil 2) heb ik reliƫf aangebracht.



In de volgende stap ben ik gaan stempelen. Ik heb de stempel iets nat gesprayed. Hierna ben ik over de stempel met de gelatos gegaan en heb hier een afdruk mee gemaakt.



Doordat de stempel iets nat is, krijgt je zo'n mooie aquarelachtige afdruk. Het is wel belangrijk om daarna je stempel even goed schoon te maken. Ik heb dat gewoon met een billendoekje gedaan.


Met restjes papier, een embossingpapiertje dat er nog van een ander project lagen uitgeknipte stempelafdrukken heb ik de pagina verder afgemaakt. Omdat ik nog wat oranje in mijn achtergrond miste, heb ik hier en daar de structuurpasta met gelatos een accent gegeven. Het is heerlijk om op deze manier te werken. Ik hoop dat ik met deze lay out en uitleg ook jullie hiervoor enthousiast heb kunnen maken.

Tot een volgende keer.

Groeten Hanny

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lay out is dit en wat een idee die embossing strepen.Mooie kleuren en die vlinder is ook prachtig. Een mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf gedaan en wat leuk dat je dit weer deelt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het resultaat mag er zijn.
    Wat een prachtige L.O.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen