Pagina's

maandag 17 februari 2020

Sweet Baby

Babykaartjes maken, ik hou ervan. Dit kaartje heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo shape art wolk Amy 470.713.180 gecombineerd met de Dutch Doobadoo shape art frames ster 470.713.116.


Van de wolk heb ik de grootste 2 maten gebruikt en van de ster de kleinste 2. Omgetrokken op linnenkarton en op designpapier van Reprint Sweet Baby.


Het plaatje van Syta van Gelderen past perfect bij het Reprint papier. Ik heb ook nog 2 olifantjes uit het designpapier geknipt als extra toevoeging op mijn kaart.


Zoals meestal zijn de randjes weer beinkt met distress ink vintage photo en heb ik nog wat kant, bloemen en pareltjes gebruikt om de boel te versieren.


Mijn kant en bloemen plak ik meestal vast met 3D kit en dubbelzijdig plakband en het papier met de fijne lijm van Dutch Doobadoo.

  

Voor dit kaartje heb ik een eenvoudig standaardje gemaakt omdat het zo leuk staat om je kaart erop te zetten.


Dit was mijn inspiratie post weer voor deze keer en natuurlijk weer graag tot ziens.

xxx 

2 opmerkingen:

  1. Een leuke baby kaart weer met alles erop wat leuk is.mooie mallen gecombineerd met elkaar.
    Het olifantje is ook heel lief erop.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart en die wolk past goed bij een babykaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen