Pagina's

donderdag 20 februari 2020

Hoera 50

Hallo allemaal,

Enkele weken geleden hadden we een verjaardagsfeest van een vriend van ons die 50 werd.  Ik wilde niet met lege handen naar dit feestje heb daarom dit kaartje gemaakt.  Voor deze verjaardagskaart heb ik de Dutch Doobadoo mal  de Dutch Card Art  430.713.739 Accolade gebruikt.



Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock.  Vervolgens ging ik aan de slag met designpapier.


Van dit papier maakte ik deze feestelijke verjaardagsslinger,  die je bovenaan de kaart ziet.  De tekstjes heb ik gestempeld met een stempelset.


Op de kaart heb ik deze leuke stempel gebruikt.  Wat een geweldige stempel is dit toch.  Ik word er altijd helemaal vrolijk van als ik er weer mee aan het werk mag.  Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met mijn Faber Castell potloden. 

 

Aan de zijkanten van de kaart heb ik nogmaals de leeftijd even benadrukt.  Heel blij was onze vriend namelijk niet met dit mooie getal.  Ik heb hiervoor verschillende stempeltjes gebruikt.


Erg leuk dat jullie weer even een kijkje kwamen nemen  op het Dutch Doobadoo Blog.

1 opmerking: