Pagina's

woensdag 14 februari 2018

Wishing lots of love and Happiness

Na de verjaardagen van de kleinkinderen en tussen de feestdagen in ben ik weer heerlijk mijn hobbykamer ingedoken.  Met al het donkere en natte weer verlang ik heel graag naar het voorjaar. Zeker een koukleum als ik. Daarom een kaart in frisse tinten met mooie vlinders en margrietjes.


Van Dutch Doobadoo is er in januari weer een leuke shape art uitgekomen die ik gebruikt heb voor deze kaart, n.l. shape art Candy.  Bij de mooie afbeelding van de margrieten past het bloc "Colourful" van Tiny's Mixed Media. 

Shape art Candy 470.713.160

De afbeelding is gemat op wit karton met daaronder de basis cirkel. In de nieuwe collectie van  zit deze maand een mooie border die ik overdwars op de kaart heb gelegd. De vlinders en de leuke rozet zijn ook uit de januari collectie. Op de vlinders en de border wat pareltjes gemaakt met parelpennen. Verder heb ik nog margrieten met blaadjes op de kaart gebruikt.

Groetjes,
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten