Pagina's

woensdag 14 februari 2018

December Daily

De decembermaand is altijd een bijzondere maand. Niet alleen omdat het de laatste maand van het jaar is, maar ook omdat er zo veel leuke feestjes te vieren zijn die maand. Daarom heb ik ook afgelopen jaar weer een December Daily gemaakt. Een mini album met daarin een fotoverslag van wat ik die maand allemaal gedaan heb. Ik heb niet van alle dagen foto's, maar dat hoeft ook niet vind ik. In dit blogbericht wil ik jullie een aantal pagina's van mijn December Daily laten zien. Op veel pagina's komt de mask Star A5 van Dutch Doobadoo terug (470.715.112).


Het papier van de voorkant van mijn DD heb ik gemaakt met de gelli plate. In dit album heb ik de papierlijn "December to remember" van Noor! Scr@p gebruikt. 


Op de voorkant van dit album zie je de Dutch Mask Art A4 circle terug ( 470.715.505).


Door steeds dezelfde mask en Project Life kaartjes uit 1 papierlijn te gebruiken, krijg je eenheid in het album.


Voor sommige pagina's had ik geen foto's, maar wilde er toch een stukje tekst op kwijt. Door het cijfer van de datum groot te gebruiken is deze pagina gevuld. Het cijfer 3 is gemaakt met de Dutch stencil art A4 Numbers 2 (art.nr. 470.715.805).


Omdat er in het album, dat ik nog had liggen, net niet voldoende pockets zaten, heb ik de Dutch shape art ornament A5 (art.nr. 470.713.154) gebruikt om een uitklappagina te maken. 


Op deze manier kon ik wat extra foto's kwijt.



En ook bij de volgende pagina heb ik een mask gebruikt als flap. 


Hierbij heb ik de Dutch shape art A5 frame gebruikt (art.nr. 470.713.146)



De Dutch fold card art Xmas tree (art.nr 470.713.643) is ook erg leuk om in combinatie met de gelli plate te gebruiken. 


Dat heb ik met de volgende pagina ook gedaan:


De lijm die ik in dit album gebruikt heb, is ook van Dutch Doobadoo. Doordat deze lijmpen een klein doseerpuntje heeft, is deze lijm erg fijn om kleine dingen op te plakken.


Ik ben benieuwd wie er nog meer een December Daily gemaakt heeft met de Dutch Doobadoo materialen. Tot een volgende keer. 

Groeten Hanny

1 opmerking:

  1. Wat een handig idee om die mask te gebruiken voor een flap.
    Heb er zelf geen een gemaakt,maar vind die van jou wel erg mooi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen