Pagina's

zondag 11 februari 2018

Love

Hallo allemaal,

De maand februari staat in het teken van liefde, want de 14de is het Valentijnsdag. Ik moet eerlijk bekennen dat wij er niet aan mee doen, maar de jongeren onder ons waarschijnlijk wel. Maar dat ik het dan niet leuk vind om een kaart te maken in deze stijl is niet waar, want ik ben met het nieuwe hart  470.713.661 aan de slag geweest.  Hier kan je een easel kaart mee maken.



Het basis patroon heb ik uit kraft papier gesneden en gevouwen. Vervolgens diverse laagjes designpapier erop geplakt.


Het versieren heb ik gedaan met diverse stansjes in hart vormen en een klok. 

470.713.661 Dutch Doobadoo Card Art Easel Card Heart

De afbeelding is nog een oudje van Magnolia, maar die vond ik er wel leuk bij passen.


Natuurlijk nog weer de nodige bloemen en pareltjes en zo vond ik mijn kaart wel klaar.


1 opmerking: