Pagina's

maandag 5 februari 2018

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie weer een winters kaartje. Ze blijven gewoon leuk om te maken. Voor de basis heb ik de Shape Art Heart Tag gebruikt. Wat een leuk model toch weer!


De basis heb ik overgenomen uit kraft papier. Daarna heb ik een maatje kleiner overgenomen uit zwart cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier van Noor! Design.

Dutch Shape Art Heart Tag
470.713.153

Ik heb een strook kraft papier genomen en hierop het designpapier gemat. Dit heb ik in het midden geplakt. Daarbovenop een mal van Noor uit zwart gestanst en daarbovenop een plaatje, ook van Noor! Design. Die heb ik geplakt op een stuk ribbelkarton. Als ik een plaatje wil matten, gebruik ik altijd dubbelzijdig tape. Bij gebruik van lijm gaat je plaatje altijd bobbelen.  Op het plaatje heb ik nog wat Noor! Design mallen geplakt. 


En kennen jullie de Dutch Doobadoo Pearl Pen? Ik gebruik ze altijd heel graag. Zo handig om wat kale plekjes mee op te vullen.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,

1 opmerking: