Pagina's

woensdag 28 februari 2018

Sketch Challenge #37

Weer tijd voor een nieuwe Dutch Doobadoo Sketch Challenge. En wat hij weer leuk! Hebben jullie er zin in?


We hebben deze keer voor een Shape Art mopel gekozen. Altijd leuk een ander model kaart.

Corry



Hanny

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind maart 2018 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind maart met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.    
We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

4 opmerkingen:

  1. Leuke sketch weer en prachtige voorbeelden! Ga proberen dit keer mee te doen want deze mal heb ik!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas heb ik deze mal nog niet (ga ik in mei in NL ophalen) maar het zijn wel prachtige kaarten die gemaakt zijn.
    Iedereen heel veel succes met deze sketch en ik hoop ook een keer mee te kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb de mal besteld, hopelijk krijg ik deze van de week binnen, zodat ik nog mee kan doen aan de sketch challenge.

    BeantwoordenVerwijderen