Pagina's

vrijdag 2 februari 2018

So sweet as Candy

Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een nieuwe creatie laten zien die ik onlangs gemaakt heb. Deze keer ben ik met de nieuwe shape art mal "Candy" van Dutch Doobadoo aan de slag gegaan.


Ik ben begonnen met wit linnen karton van Joy! Crafts. Hierop heb ik het design papier "Zella Teal" gebruikt. Het plaatje heb ik gemat op een ronde mal van Noor! Design. Aan de rechterkant heb ik uit kraft karton van Joy! Crafts de steampunk stans van Noor! Design geplakt.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Candy

De tekst So sweet as Candy heb ik zelf geprint, vond dit wel een toepasselijke tekst op deze mal van Dutch Doobadoo. Rechtsboven heb ik de filmstrip van Tim Holtz gebruikt, hierachter zit nog een label geschoven die bij het design papier hoort. Ook heb ik het notitieblokje van Noor! Design uit een stukje design papier gestanst en erbij gedaan. Aan de linkerkant heb ik een takje van Dutch Doobadoo onder het bloementoefje verwerkt.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Kraft leaves 3

Ook de filmstrip van Noor! Design heb ik hierbij verwerkt. De veertjes zijn van Joy! Crafts. Verder nog een strik gemaakt van lint en hierop een paar roosjes geplakt. Al het kraftkleurig karton heb ik weer bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Ik hoop dat ik julle weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

1 opmerking: