Pagina's

vrijdag 9 februari 2018

Beschuit met muisjes

e voorraad babykaartjes is weer heel erg geslonken. Het wordt hoog tijd om deze aan te vullen! Toen de collectable muis uitkwam, had ik het idee om een beschuit te maken met een muis erbij.  lleen moest dat nog even wachten. Ik wilde ook van de beschuit iets anders maken.... En dat is gelukt!


De nieuwe shape art Label 5 nam ik over op kraft en wit karton en designpapier "Hello Sweet Baby!" en knipte daarna alles uit. Uit het bloc "Eline's Sweet star"gebruikte ik ook nog wat designpapier.
Met een cirkel uit de basis cirkels maakte ik het beschuit van kurk. Hierop heb ik blauwe foamball clay gedaan zodat het echt lijkt op een beschuit met muisjes. Een muis gestanst en hem een broekje aangetrokken. In zijn pootjes heeft hij een rammelaar vast. Verder nog een blokje, babyfles, speen en luierspelden toegevoegd. De kaart afgewerkt met een geruite strik en een charm.


Nog een close-up van het beschuit. Zelf vind ik het een leuk effect geven. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Nu nog een keer een roze variant maken.

Shape art Label 5 470.713.157

Groetjes,
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten