Pagina's

maandag 26 februari 2018

All you need is Love

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een liefdeskaartje voor jullie. Voor de basis heb ik de Card Art Love gebruikt.


De mal heb ik op wit cardstock gelegd, omgetrokken en uitgeknipt/gesneden. Daarna heb ik de binnenmaten uit designpapier van Noor! Design. Aan de onderkant heb ik een grasrand (Noor! Design) geplakt. Op het gras heb ik 3 lieve eendjes geplakt. Deze eendjes komen uit de Paper Art Spring. Zijn ze niet lief?? Ook de brievenbus rechts komt uit dit Paper Art vel.

Dutch Paper Art Spring
472.948.037

Op het hart heb ik een stempel van Noor! Design geplakt. Die heb ik eerst op wit cardstock gestempeld en daarna uitgeknipt. Op het hart nog een paar bloemetjes geplakt. En in het midden van de bloemetjes heb ik nog wat pareltjes gemaakt met de Pearl Pen.

Dutch Pearl Pen Roze
870.003.019

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag? Stel hem dan gerust hoor! Dan wens ik je nog een hele fijne dag en bedankt voor je bezoekje aan ons blog.

Tot de volgende keer!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten