Pagina's

zondag 25 februari 2018

So glad you're in my Life

Goedemorgen allemaal,

Het is was laatst Valentijn en natuurlijk hoort daar een kaartje bij.


Er is van Dutch Doobadoo een mooie nieuwe card art mal uit, deze heb ik getekend op rood karton en vervolgens uitgesneden (geknipt). Je maakt met deze mal een easel kaart.

Dutch Doobadoo - Dutch Easel Card Art - Heart

Hierna heb ik het papier "Love Letters" van Noor! Design erbij gepakt en dit bewerkt op de basis kaart. Ik heb een digi van Mo's Digital Pencil shop genomen en deze ingekleurd met de brushmarkers van Winsor&Newton.  De vleugels heb ik bewerkt met wat glitterlijm. Dit afdrukje heb ik gemat op een rechthoekige mal van Noor! Design, deze heb ik uit zwart karton gestanst. Rechts van het afdrukje heb ik de steampunk hart van Noor! Design uit rood karton gestanst en opgeplakt. Rechtsboven heb ik nog een papieren kleedje gebruikt.


Aan de linkerkant heb ik een bloementoefje gemaakt. De rode bloemen zijn gemaakt met de foam van Leane Creatief. Ik heb deze gestanst met de floral flourishes van Noor! Design 6002/0771. Ik heb hier meeldraadjes in gedaan, eerst heb ik gaatjes gemaakt met de handige screw hole puncher van Joy! Crafts. Nadat ik dit alles samen had gebonden, heb ik de bloem verhit met een heattool. Ik heb met verbazing gekeken hoe er een mooie tulp of pioenroos ontstond. Verder heb ik nog een takje van Noor! Design erbij gebruikt en enkele veertjes van Joy! Crafts.


Op de onderste hart heb ik een teabag holder van Dutch Doobadoo gedaan. Hierin heb ik een label gedaan.  Op deze label heb ik de crafty coctails eyelet decoratie van Noor! Design verwerkt. Hieraan heb ik nog een stukje kant geniet. Ik heb de tekst met zwarte versafine gestempeld.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

2 opmerkingen: