Pagina's

donderdag 8 februari 2018

Klusje?


Hallo allemaal,

De telefoon is al een oudje maar nog steeds kei leuk om te maken. Deze keer heb ik er een easelkaart van gemaakt.  


470.713.593 Card Art Phone
470.713.593


Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met aquarelpotloden.


De telefoon heb ik versierd met de handige parelpen de parels zitten echt muurvast na opdrogen.

870.003.312 Dutch Doobadoo Pearl Pen blue
870.003.312


Beetje stoer met de Gears en een beetje romantisch met de bloemen. De gears heb ik uitgestanst uit zwart en bewerkt met frantage.   


De tekst is met een labeltang  gemaakt.


Dit is mijn kaartje voor vandaag, pak ook je mal van de telefoon weer eens om er een leuke kaart mee te maken.

veel plezier
groetjes  


2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Ik heb m ooit gekregen maar nog nooit gebruikt. Ga het toch eens proberen want het is wel een hele leuke mal. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen