Pagina's

woensdag 8 februari 2017

Sterkte

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een hele eenvoudige condoleance kaart. Niet de leukste en ook zeker niet de gemakkelijkste kaarten om te maken. Maar ook deze horen er helaas bij. Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe Dutch Doobadoo Mask Art A6 Trees. Echt weer een toffe mask!


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Teardrop gebruikt. De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstok, een maatje kleiner uit zwart cardstock en nog een maatje kleiner uit blauw cardstock.

Dutch Doobadoo Shape Art Teardrop
470.713.123

Voordat ik de bomen maak, heb ik eerst een andere achtergrond gemaakt met de Dutch Doobadoo Mask Art Clouds.

Dutch Doobadoo Mask Art A6 Clouds
470.741.001

De mask heb ik op een stuk wit papier gelegd, en daarna ingekleurd met blauwe PanPastel. Druk de mask goed op het papier zodat de PanPastel niet achter de mask komt. 


Na het fixeren (dit doe je met een spuitbus en daardoor geeft de panpastel niet meer af), heb ik de bomen mask erop gelegd en de mask met grijze inkt bewerkt.

Dutch Doobadoo Mask Art A6 Trees
470.154.003

Daarna heb ik het plaatje met de bomen op een grijze en zwarte cardstock geplakt. Om het niet helemaal kaal te laten heb ik aan de linkerkant een Noor! Design randmal 6002/0357 geplakt.  Op de kaart heb ik nog een paar parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Turquoise.

Dutch Doobadoo Pearl pen Turquoise 
870.003.312

En dan rechts bovenaan nog een Noor! Design mal Vintage Flourishes Birds 6003/0045. Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Nee, dit zijn inderdaad niet de meest leuke kaarten die je soms maakt, maar hij is prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen