Pagina's

zondag 19 februari 2017

Floral

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien, die ik met de Dutch Doobadoo Shape art mal "Floral" gemaakt heb.


Het prachtige papier is van Noor! Design, weer een prachtige nieuwe lijn Carpe Diem. Dit is weer een pakje dubbelzijdig papier op A4 formaat. Ik ben begonnen met oud roze karton, hierop wit karton en vervolgens het design papier. Hierop heb ik een wit papieren kleedje gedaan (links).

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Floral

Uit kraft karton heb ik de schitterende nieuwe mal Ornament sierlijk van Noor! Design gestanst. Deze heb ik aan de rechterkant gelegd. Het plaatje heb ik geplakt op een blauwe ovaal van Noor! Design. Rechts hiervan heb ik een strik gemaakt van organza lint met hierin een brad verwerkt. Aan de linkerkant heb ik een mooi bloementoefje gemaakt, de takjes zijn vintage flourishes van Noor! Design. Het kraft karton heb ik weer een beetje bewerkt met witte Gesso.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer :)

3 opmerkingen: