Pagina's

woensdag 22 februari 2017

Dutch Doobadoo Release Bloghop


De nieuwe collectie is weer in de bekende Hobby Speciaalzaak te vinden. Deze keer helemaal in het maritieme thema...

foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.


foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.

Nu hebben we besloten eens een Bloghop te organiseren voor jullie. Zo kun je de mooie collectie meteen bewonderen!  En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 22 februari t/m 24 februari 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van Jolanda:

Jolanda





Hanny


Carla


Heel veel plezier bij het hoppen!

26 opmerkingen:

  1. Ik heb lekker rondgehopt en genoten van de mooie en verschillende creaties! Wat een leuke spulletjes zijn er uitgekomen en je kunt er weer alle kanten mee op. Bedankt voor de inspiratie dames, ik ga het even lekker op me in laten werken en in ieder geval aan de slag met zo'n maskingstencil. Nu nog kiezen welke, haha! Fijne dag en groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zomerse en gezellige bloghop is dit! Hoop geleerd ook. Veel verschillende dingen kan je maken met eigenlijk dezelfde soort producten. Heel erg leuk!

    Groetjes
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Langs alle blogs gehopt en weer een hoop inspiratie en ideeën opgedaan. Mijn complimenten aan alle dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Langs alle blogs gehopt en weer een hoop inspiratie en ideeën opgedaan. Mijn complimenten aan alle dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk deze bloghop. Ben overal langs gehopt en prachtige voorbeelden gezien. Proficiat dames met deze fantastische creaties! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastische deze bloghop, met allerlei leuk voorjaars/zomerspulletjes, wat wordt je er vrolijk van, veel inspiratie opgedaan...top team!!!!

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke nieuwe spullen allemaal.!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames super bedankt voor de leuke creaties!
    Jullie hebben er stuk voor stuk mooie kunstwerkjes van gemaakt die mij al op ideeen hebben gebracht.De nieuwe DDBD producten zijn weer erg leuk, en een aantal staan inmiddels op het verlanglijstje.
    Bedankt voor de leuke bloghop en fijne dag verder. Succes!
    Groetje Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo... dat was een leuk rondje bloghoppen. Ik heb weer inspiratie opgedaan en genoten van al het moois wat jullie allemaal gemaakt hebben.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb alles weer bekeken en vooral heel erg genoten van al die mooie creaties! Ik heb er heel wat inspiratie opgedaan!!! Ik vind het zelf ook een prachtige collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo dat was een leuke bloghop, veel inspiratie. Ik vind het wel jammer dat niemand iets met de huisjes gemaakt heeft, mijn favoriet! Prachtige nieuwe producten in een heerlijk thema!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat was het weer een geweldige hop met heel veel inspiratie. Ik hou van de thema maritiem. Krijg zo ook gelijk de zomer in mijn bol. Deze collectie zullen zo en zo in mijn bezit komen.
    groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke blog hop , heel veel inspiratie opgedaan. Enig die vuurtoren en die bubbles ben ik helemaal weg van. (één opmerking, de reactie dieik bij Carla heb achtergelaten krijg ik steeds als foutmelding terug, dus ik weet niet wat er mis gaat,dan weten jullie dat.) Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat waren nog weer eens super gave voorbeelden en wat een verschil allemaal. Echt leuk om overal langs te gaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige leuke bloghop was dit met 9 schitterende creaties ik heb ervan genoten dank je wel voor de inspiratie.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb mijn rondje gehopt en wat ben ik mooie creaties tegengekomen.
    Weer veel inspiratie opgedaan
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OverAl langs gehopt. Wat een verschillende kaartjes, maar allemaal heel erg leuk.
    Wat een inspiratie weer gekregen. Dank jullie wel.
    Groetjes Wijnanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk gehopt en me verlekkerd aan al jullie moois wat is het toch gaaf allemaal. En bovenal complimenten voor al jullie leuke voorbeelden telkens weer en de goede uitleg petje af 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een top design team hebben jullie toch!
    Ik heb genoten van de gevarieerde creaties met al de nieuwe spulletjes.
    Zeer inspirerend allemaal, je krijgt meteen zin in o.a. de zomer en het werken met die mooie spullen.
    Ik ben helemaal fan van de bubbels en de vuurtoren.
    Bedankt voor al dit moois, ik heb genoten.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke bloghop langs alle prachtige creatie's die jullie team heeft gemaakt. Maritiem spulletjes blijven toch altijd leuk en mooi en geven je een heerlijk zomers gevoel.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer prachtige creaties gezien, heel leuk om nieuwe ideetjes op te doen. Ik vind vooral de bubbels heel mooi, die zijn zo veelzijdig.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. bij iedereen aangehopt (hihi, is dit nederlands ;) ?) wat een super leuke creaties allemaal. En ook erg super dat je niet persé het thema maritiem hoeft aan te houden bij het bubbels stencil. Geeft nieuwe mogelijkheden (y). Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben bij iedereen aangehopt, maar een beetje problemen met het plaatsen
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik weet wel welke dingen er binnenkort in mijn privé collectie zitten.....super mooie inspiratie projecten hebben jullie gemaakt. Dank jullie wel dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mens is nooit te oud... sinds enige maanden "besmet" met het virus..wat een super leuke hobby.. zucht..en dan lees je hoppen..en ja is dit ook mijn eerste hop langs alle bloggers .Wat een goed idee is dat. En wat een ideen heb ik daar zo in de vroege ochtend opgedaan...wouw... Tja..voor mij wel weer duidelijk...van hoppen..komt shoppen... En..weer aan de slag de dag lonkt... even na zoveel zee inspiratie een wandeling langs de kust..kan ik gelijk wat schelpjes oprapen...Ik ga opstaan ,mijn dag begint al goed! Bedankt voor al deze mooie en creatieve inzet van alle bloggers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een mens is nooit te oud... sinds enige maanden "besmet" met het virus..wat een super leuke hobby.. zucht..en dan lees je hoppen..en ja is dit ook mijn eerste hop langs alle bloggers .Wat een goed idee is dat. En wat een ideen heb ik daar zo in de vroege ochtend opgedaan...wouw... Tja..voor mij wel weer duidelijk...van hoppen..komt shoppen... En..weer aan de slag de dag lonkt... even na zoveel zee inspiratie een wandeling langs de kust..kan ik gelijk wat schelpjes oprapen...Ik ga opstaan ,mijn dag begint al goed! Bedankt voor al deze mooie en creatieve inzet van alle bloggers!!

    BeantwoordenVerwijderen