Pagina's

dinsdag 7 februari 2017

Lente

Hallo allemaal,

We gaan, wat mij betreft, weer de goede kant op. Daarmee bedoel ik dat we de kortste dagen weer gehad hebben en we richting de lente gaan. Al zal het nog wel even duren voordat het zover is. Maar misschien krijg je bij het zien van dit laarsje wel een lente gevoel. 


Het model heb ik uit wit cardstock gesneden en bekleed met rood stippen designpapier.  Het bovenste gedeelte heb ik nog een keer uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. De randjes heb ik met witte gesso wat aangezet.


De versiering bestaat uit een digi en een grasrand van Noor! Design.Wat klimop met een paar bloemetjes en een houten lieveheersbeestje.Ook de paper art - strik vond ik er wel leuk bij.


Deze nieuwe Dutch Doobadoo mal geeft al dat heerlijke gevoel. Zo krijg je toch weer zin om lekker buiten te zijn!

2 opmerkingen: