Pagina's

dinsdag 28 februari 2017

For You

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag weer een lekker lente kaartje met de nieuwe Fold Card Flower A4 470.713.620.  Prachtige vorm weer waar je veel kanten mee op kunt. Ik heb het ik combi gedaan met de prachtige Spring time lijn.


Ben begonnen met wit cardstock en daarna de fold card erop gelegd en dan omtrekken met potlood en uitknippen, Zo ook met het design papier. Op de bloem en de vlinder heb ik  de glitter gloss gesmeerd. Geeft een mooie fijne glimmer. Verdraaid handig om te doen omdat de punt een soort van penseel is.  Daarna heb ik met de Crystal drops een soort swirl gemaakt. 

470.713.620 Fold Card Art Flower

Zó leuk is de Crystal drops om mee te werken. Je maakt heel gemakkelijk een parel die ook echt mooi blijft. Het enige wat jammer is, is dat het ongeveer 1.5 uur moet drogen. Natuurlijk aan de hand van de grootte van de parel. Het strikje heb ik aan de bijde binnenkanten van de bloem bevestigd en het vast gelijmt. Daarna nog een dubbel dik stukje foam tape aan de (binnenkant) uiteinden van het middelste blad. Dus ook waar het kant zich bevindt. Nu kun je een mooie strik maken.


De prachtige magnolia heb ik twee x ( 3d) uitgeknipt en natuurlijk weer kit gebruikt om de hoogte te bepalen. De honingraad dies heb ik zomaar wat uitgeknipt om het speels te houden. Ook hier heb ik met de Crystal Drops hier en daar een mooi klein pareltje gemaakt. Op de linker en rechter flap heb ik de bits & pieces van memento gebruikt. Al het design papier heb ik gedistressed.

Dat was het weer voor vandaag. Geniet van een mooie dag!
Carla

2 opmerkingen: