Pagina's

woensdag 15 februari 2017

Speciaal voor Jou

Vandaag een ander soort kaartje, ook dit is zo gaaf en simpel!


Je neemt een Dutch Doobadoo mask en distress kleurtjes. Ik heb gekozen voor Dutch Doobadoo - Mask Art Diamond - 470.715.018 en 2 kleurtjes distress inkt, Tumbled Glass en Broken China. De inkt heb ik met behulp van een Tim Holtz - Mini Ink Blending Tool 1" Round aangebracht op mijn papier. Zorg dat je de mask goed vast houd of even vast plakt.



Nadat ik de achtergrond op kleur heb gebracht heb ik met bruine Archival inkt nog los uit de hand een notaris tekst  estempeld. De Penny Black - Slapstick / Cling stamp - Red Sparkle op een stukje aquarelle papier stempeld Hiervoor gebruik ik de misti... nooit meer papier verknallen. Echt dit is een must have! ingekleurd met Derwent Inktense potloden De bloem uitgeknipt en met foam opgeplakt, Daarna met de misti weer de tekst erop gestempeld.




 Hier nog even een close-upje. Bedankt voor je bezoekje hier Ik hoop dat je bij het zien van dit kaartje weer wat inspiratie heb opgedaan.

Lieve groetjes, 

2 opmerkingen:

  1. Die is werkelijk prachtig Jolanda ! mooie achtergrond ik heb de blaasjes stencil en probeer dit morgen ook hihi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen