Pagina's

maandag 6 februari 2017

Get Better Soon

Hallo blogvriendinnen,

Vandaag laat ik jullie het tissue doosje zien. Er past precies een pakje zakdoekjes in!


Eerst heb ik de mal overtrokken op paars cardstok en uitgeknipt. Daarna heb ik met design papier het doosje beplakt en in elkaar gelijmd.


1 kant heb ik dichtgeplakt en de rechtse kant niet zodat je er weer nieuwe zakdoekjes in kan doen.


bovenop voor de opening heb ik een stans gebruikt. Die past precies en zo krijg je een mooi randje.


Tot de volgende keer!

liefs Anke

3 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Prachtige kleuren.
    Ik heb de mal sinds kort.
    Ga hem binnenkort gebruiken.
    Mag ik vragen welke mal je over de opening hebt gedaan.Welk merk?
    Bedankt.
    groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt !!!
    Super leuk!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen