Pagina's

zondag 12 februari 2017

Hello

Hallo allemaal.

Soms vind ik een mask na gebruik nog mooier dan ik al dacht toen ik deze voor het eerst in mijn handen kreeg. Dit is ook zo'n mask. Wat is deze mooi.


Voor deze kaart heb ik mbv de mask gesso op mijn papier aangebracht. Toen deze gesso droog was, heb ik de kaart gekleurd met Dylusions ink sprays. De inkt heb ik verdund met water en met een kwast aangebracht. Omdat de gesso de inkt afstoot blijf je de mask zien. 

870.002.010 Gesso Wit 250 ml


Zou je het kleurverschil nog groter willen hebben, dan kun je met een billendoekje de gesso delen verder schoon poetsen. Dat heb ik hier niet gedaan. Het notitieblaadje, tag en het &-teken heb ik ook gekleurd met Dylusions ink sprays.

Gebruikte mask: Dutch Mask Art A5 Circles, Artikelnummer: 470.715.013

470.715.013 Mask Art A5 Circles

Tot de volgende keer!

Groetjes Hanny

2 opmerkingen:

  1. Prachtig is deze mask inderdaad en de kaart is erg mooi geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi gedaan! Gave kaart geworden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen