Pagina's

vrijdag 11 november 2016

Together

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een nieuwe card art mal van Dutch Doobadoo zien, dit is de Triptech 2. En ik vind het een super gaaf model!



De prachtige vlindermal van Noor! Design heb ik gestanst uit kraft karton. Hierop heb ik een plaatje gedaan.

 PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Card Art - Triptech 2

Daarna heb ik de vintage flourishes vlinders nog een keer gestanst uit wit karton en deze op de vlindermal gedaan.


Hierop nog een plakparel welke ik op kleur heb gemaakt met een brushmarker.


Aan de linker- en rechterkant heb ik een eerder hoekje van Noor! Design gebruikt. Hierachter heb ik een label geschoven, ook deze is van Noor! Design. Ik heb ze nog niet bestempeld, dat doe ik pas als ik weer waarvoor ik hem moet gebruiken.

Op de label heb ik nog een strikje gedaan van touw. Al het kraft karton heb ik weer bewerkt met Gesso van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer een beetje inspiratie heb kunnen geven. Alvast bedankt voor je bezoekje, een fijn weekend toegewenst en tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad een geweldige mal, ik heb 'm ook al een paar keer gebruikt. De kaart is geweldig mooi! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaaart en een leuk model inderdaad!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lang geleden dat ik bij jou op je blog langs ben geweest.Wat een prachtige kaart,heel erg leuk gedaan! Het is heerlijk knutselweer ....ook bij ons in Zuid-holland.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen