Pagina's

vrijdag 4 november 2016

My Wish List


Dag lieve dames,

Leuk dat jullie weer even langskomen op mijn blog. Ik zit helemaal in de kerstsfeer met het maken van mijn kaartjes sinds de nieuwe collectie van Maja Design "I Wish" in de winkel ligt.


Kennen jullie deze leuke kadootjesmal nog van Dutch Doobadoo?


Deze Dutch Card Art mal bestaat uit 2 delen: 1 sjabloon waarmee je een envelop maakt en 1 sjabloon waarmee je de inlegkaart maakt. Op de sjablonen zitten zoals jullie gewend zijn ook matlijnen om je designpapier uit te snijden. 


Dit is de inlegkaart. Ook de mooie strik teken je gewoon met je mal. Maak hierop een mooie toef met een poinsettia en wat Noor! takjes. Ook de "My Wish List" is een stempel van Noor! Design. 


Op de envelop heb ik een mooie vierkante blauwe Noor! mal gebruikt met daarin een bijpassend plaatje. Decoreer je kaart met een leuke tekst, een strikje, wat touw en belletjes. 


En zo zien de kaart met envelop eruit als je ze in elkaar steekt. 


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren!
Wil je meer leuke voorbeelden zien gemaakt met deze mal? Kijk dan eens op dit Pinterest bord: 



Iedereen een fijne dag gewenst en tot een volgende keer maar weer! 

   

1 opmerking:

  1. Super, wat een mooie kaart/envelop. Ik heb deze mal ook maar doe er eigenlijk weinig mee, maar nu ik dit zo zie ga ik 'm toch weer eens gebruiken. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen