Pagina's

woensdag 16 november 2016

Joy to the world ....


Hallo allemaal,

Ik ben weer eens lekker met een Shape Art model aan de slag gegaan. Wat is hij gaaf!


Ik heb hierbij Shield nr. 2 gebruikt, ik vind het een stoere schild. Ik heb er een kerstkaart van gemaakt, in feite kun je dit schild voor alle doeleinden gebruiken. Het papier is van Noor! Design "Happy Holidays". Ik vind het echt geweldig mooie kleuren. Rechtsboven heb ik de mooie ster 

PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Shape Art - Shield 2

Aan de linkerkant heb ik de kroonluchter gedaan. Ik heb de vlammetjes ook ingekleurd met Sennelier. Het afdrukje heb ik op een kleine vierkante mal van Noor gedaan. Ik mag er graag een malletje achter gebruiken en nee, ik plak het er nooit recht op. Ik heb deze uit een blauwige kleur karton gestanst. Verder heb ik alles in wit en kraft karton gedaan. De ster is een cardboard art van Dutch Doobadoo, ik heb het witte velletje papier eraf getrokken, zodat je het ribbelkarton tevoorschijn haalt.

Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Sterren

Ik heb alles weer een beetje bewerkt met witte Gesso.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Rechts nog wat takjes van Noor! Design onder mijn bloemen gebruikt. De tekststempel is eveneens van Noor! Design, ik heb dit met bruine Stazon gestempeld op kraft karton en heb er zelf een banner van gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


3 opmerkingen: