Pagina's

zaterdag 26 november 2016

Je bent niet oud, je bent een Klassieker

Welkom hier, gezellig dat je weer een kijkje komt nemen hier. Vandaag heb ik een mannenkaart voor jullie gemaakt met de nieuwste shape art van Dutch Doobadoo. Dutch Doobadoo - shape art - Schild 2 - 470.713.140.


Basis gemaakt uit zwart en wit cardstock met daarop een design papiertje uit de Crafty Boutique - Winter Wonderland - 9100/0302.


Onder het mannen plaatje wat ik op internet tegen kwam heb ik de prachtige Kader met afgeronde hoekjes 6002/0631Bij de mannen kaartjes zijn de Noor! gears stansen zo toff om te gebruiken. 
Gears 4st 6410/0287.


Tandwiel met klok 6002/0634 heb ik gemat met een stukje zwart cardstock. De tekst je bent niet oud je bent een klassieker komt van Noor! design - Stempel banner teksten - 6410/0410.  Uitgestanst met de bijpassende Banners (2st) 6002/0386.


Dit was weer mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie heb weten inspireren met deze mannen kaart. Want voor velen is dit een moeilijke klus!

Bedankt voor je bezoekje hier. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, 

1 opmerking: