Pagina's

maandag 14 november 2016

Fly Away

Een tijdje terug heb ik dit stoere stempeltje van Dreamersland Crafts gekleurd met de brushmarkers.


Ik wist meteen dat ik deze Shape Art vorm wilde gebruiken samen met de Noor! Design Gears mal.

470.713.140 Shape Art Shield 2

Het is een stoere mal die echt voor een jongens of mannen kaart geschikt is.


Het papier van het Noor! Design papierblok "At the Movies" past er perfect bij. De sterren zitten in het designpapier en heb ik er uit geknipt. Ze staan er stoer bij en passen ook goed qua kleur er bij.


Het stempeltje van Dreamerland Crafts heet "Of to flying Start".

D16003 Off To A Flying Start 

Wat een schatje, vinden jullie niet?


Rondom het afdrukje heb ik een post stempeltje van Noor! Design gestempeld.


Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden. Een fijne dag en tot de volgende keer!




1 opmerking:

  1. Wat een geweldig stoere kaart en ook de stempel is geweldig! Leuke kleurtjes ook. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen