Pagina's

dinsdag 8 november 2016

Home Sweet Home


Goedemorgen,

Ik heb weer een leuk project wat ik jullie wil laten zien. Ik heb onlangs deze leuke set met MDF huisjes op de markt gebracht onder Dutch Doobadoo. Een set bestaande uit meerdere delen. De geschulpte rand van het dak en ook de deur zijn losse onderdelen. Hierdoor kun je een echt 3D huisje maken.


Bij het ontwerpen was het eigenlijk bedoeld als winterhuisjes. Maar ik wil jullie vandaag laten zien dat je hier natuurlijk ook prima een andere uitvoering van kunt maken, zoals herfst in mijn geval.


Ik heb de huisjes beplakt met Noor! Design papier uit de collectie Autumn. Het steentjespatroon heb ik op het papier gemaakt met de kleine ATC multistencils.


Het kleine draakje komt uit een stansvel van The Hobby House. Verder heb ik de huisjes aangekleed met verschillende Noor malletjes. De steentjes heb ik gemaakt met Dutch Softboard Art. Dit is een vel met losse steentjes die je uit kunt drukken uit je vel.


Verwerk op je huisjes ook nog wat natuurlijke materialen zoals mos en dennenappels voor een echt herfstsfeertje. Deze koop je gewoon bij een tuincentrum.


Bij dit MDF setje zit ook een onderplaat met sleuven. Hier kun je je huisjes als ze klaar zijn netjes in klikken zodat je een mooi tafereeltje hebt!



   

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Deze huisjes kun je voor alle seizoenen gebruiken natuurlijk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This bird house looks so sweet. I like the wonderful deco and the little dino.

    BeantwoordenVerwijderen