Pagina's

zaterdag 5 november 2016

Meneer de Sneeuwman

Pas zat ik tussen mijn paper blocs te zoeken voor de boekenleggers toen ik een heel oud bloc tegen kwam met wat felle kleurtjes.  Leuk voor een "zoete" winterkaart en het idee was al geboren. Nu had ik er dan tijd voor en werd het deze kaart.


Als basis nam ik de Card art sneeuwbol van Dutch Doobadoo. Het designpapier is uit "Pink & Orange" wat echt al heel wat jaartjes oud is maar nog zo leuk! De randen van het designpapier heb ik ingesmeerd met wat witte gesso.

470.713.591 Card Art Sneeuwbol

De bomenrij op de achtergrond, met ervoor de ijsschotsen van snowpaper.  Op de ijsschotsen een vrolijke sneeuwpop in heerlijk zoet roze. Hij houdt de slee vast met zijn wanten. Bovenaan de sneeuwbol hangen kerstklokken bij hulsttakken met op de strik een plakparel. Op de voet van de sneeuwbol heb ik de tekst gestempeld.

Een gezellige dag allemaal!

Groetjes,
Tineke

2 opmerkingen: