Pagina's

zondag 20 november 2016

Happy Bday

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een verjaardagskaartje. Even iets anders tussen alle kerstkaarten. Deze kaart had ik een tijd terug al gemaakt, maar eigenlijk nog niet laten zien. Dat werd tijd dus.

Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Gieter gebruikt. Wat een lief modelletje is dat toch!


De mal heb ik op gebroken wit cardstock gelegd. De buitenlijnen overgenomen en daarna uitgeknipt. In het midden heb ik een vierkant gestanst en hierop de verjaardagsstempel Happy Bday gestempeld. Links heb ik een bloemenmal geplakt met hierop een vlindertje (Noor! Design). 

Dutch Doobadoo Card Art Gieter
470.713.614

Rechtsonder nog een poesje geplakt. Deze is van Noor! Design en is eigenlijk een dubbele poezenstans. 


En ja natuurlijk moeten er ook bloemetjes bij. Deze heb met de Noor! Design stans Vintage Flourishes gestanst uit het designpapier. In het midden heb ik een parel gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White.

Dutch Doobadoo Pearl Pen White
870.003.010

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: