Pagina's

maandag 21 november 2016

Holly Jolly Christmas

Dag dames,

Een nieuwe week staat weer voor de deur. Ik heb het weekend weer lekker veel kaartjes zitten maken. Waaronder dit kerstkaartje.


De basis van de kaart is gemaakt met de nieuwste Dutch Card Art mal Window. Ik heb hem gesneden uit kraft papier. Het designpapier is van Pion Design uit de collectie "Greetings from the Northpole".




Aan de binnenkant van de kaart heb ik op het mooie Pion vel alleen een blauwe ovalen Noor! mal verwerkt met daarin een gestempelde tekst. 


De fijne ijskristallen en ook de rand met hulst bovenaan komen beiden uit een nieuw Dutch Paper Art vel van Dutch Doobadoo. Op dit vel zitten allemaal mooie randjes die je zowel aan elkaar maar ook los kunt verwerken op je kaart. 


Tot de volgende keer maar weer! 

  

2 opmerkingen:

  1. Ja, het was gisteren echt weer om binnen lekker kaarten te zitten maken. Heb ik ook gedaan! Deze is weer prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Dit model van DDBD is toch wel een van mijn favorieten.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen