Pagina's

zondag 13 november 2016

Herfst

Goedemorgen allemaal, welkom hier!



Vandaag heb ik een herfst kaartje gemaakt met Dutch Doobadoo - Card Art - Window 2 - 470.713.608.


Ik heb gekozen voor zwart cardstock en Noor! design papier Spring Fever  6011/0707.


Noor! design heeft ook hele leuke herfst stansen. Ik heb zowel de paddenstoelen als de blaadjes uit wit papier gestanst. Daarna zelf op kleur gemaakt.Hiervoor gebruik ik distress inkt en een dauber. Zo krijg je toch een geweldige herfstlook!



Ook de super schattige kleine blaadjes maak je met Autumn - Herfst bladeren - 6002/0580. Met al die vallende blaadjes mocht de boom uit de autumn One of a kind set niet ontbreken op dit kaartje.  Onder de stempel zit nog een stans verwerkt Rand krullen 6002/0302.


Voor dit plaatje heb ik mijn Zig  markers weer eens voor de dag gehaald.

Bedankt voor je bezoekje hier. Wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke herfstkaart en die stempel is ook geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart! Het model is wel een van mijn favo's van DDBD.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen