Pagina's

dinsdag 19 januari 2016

Winter Wonderland

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met de Card Art mal Window van Dutch Doobadoo. Zeker voor winterse kaarten is dit raam zó leuk. Als basiskaart heb ik een ovalen kaart, gemaakt met de Shape Art mal Oval 470.713.120. Deze heb ik eerst uit Kraft cardstock geknipt en daarna nog uit designpapier.


Achter het raam heb ik een Paper & Pictures plaatje van Noor! Design gebruikt, deze komt uit het Winter Wonderland 6011/0069 boekje. Om de kaart goed te kunnen laten staan heb ik een kaartenstandaard eronder gemaakt, hiervoor heb ik de Card Art mal 470.713.550 gebruikt.

Dutch Doobadoo - Shape Art - OvaalDutch Doobadoo - Softboard Art - Loose Bricks

Bovenlangs de kaart heb ik 2x de IJskristallen rand 6002/2021 geplakt. Deze heb ik wel in stukjes geknipt zodat je deze mooier langs de ronding van de ovaal kan plakken.


De boompjes 6002/2056 en de rendieren van Noor! Design kunnen ook niet ontbreken op dit kaartje. Op de bomen heb ik wat Crackle Paint white gesmeerd en de stipjes zijn gemaakt met de Sharpie White.


Op dit raampje heb ik ook nog de Softboard Art Loose Bricks 478.007.014 van Dutch Doobadoo gebruikt. Verder zie je nog en strik van organzalint, aan dat strik heb ik nog wat schaatsjes gehangen. Deze zijn gemaakt met de Skates 6002/2055 van Noor! Design.



Bovenlangs het raam heb ik nog een rand met ijspegels gemaakt, hiervoor heb ik de Icicles rand 6002/2036 van Noor! Design voor gebruikt. Voor de decoratie nog wat sneeuwbolletjes op de kaart geplakt.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten