Pagina's

maandag 11 januari 2016

Lieve Groetjes

Deze keer een tafereeltje gemaakt met een heel schattig vosje. De Card Art mal van Dutch Doobadoo. Ik was er op slag op verliefd.


Ik heb er een leuk tafereeltje van gemaakt, hiervoor heb ik de MDF Essentials Ovaal gebruikt. Daarop heb ik wat mos geplakt.

PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Fox

De vos heb ik nagetekend op Kraft Cardstock en netjes uitgeknipt. Daarna nog wat bruine tinten cardstock en wat wit cardstock gebruikt. 

  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Zwarte spin

Op het vosje heb ik lichtjes wat vlekjes gestempeld met de Bits & Pieces stempel.


Aan de zijkant heb ik nog een Kraft hekje van Dutch Doobadoo geplakt, deze heb ik iets aangezet met Distress Inkt Walnut Stain.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Fences Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 -- Kraft bosdieren

In het mos heb ik nog wat paddestoelen verwerkt, wat appeltjes en een houten wegwijzer. Op de paddestoelen heb ik de stipjes gemaakt met de nieuwe Pearl Pen van Dutch Doobadoo.


Ook heb ik nog een spinnenweb met een paar spinnetjes op de creatie geplakt. Die zijn ook wel erg leuk hé? (Ben normaal echt niet zo'n fan van spinnen hoor... hihihi...brrrr)

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi herfststukje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super gedaan! Staat vast bij je thuis te pronken en terecht natuurlijk.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen