Pagina's

zondag 24 januari 2016

Little Princess

Gisteren ben ik even lekker aan de freubel gegaan met de nieuwe Swing Card Art mal Romance 470.713.302 van Dutch Doobadoo. Hiervoor heb ik het prachtige papier gebruikt.


De basis van de kaart heb ik gemaakt van Kraft Cardstock.

Dutch Doobadoo - Dutch Swing Card Art - Romance  

Aan de zijkanten heb ik de nieuwe bloemenrand van Noor! Design gebruikt. Op de bloemenrand past precies de Vintage Flourishes mal 6003/0024.


Verder nog wat kant met roosjes/parels en een hekje van Noor! Design.


Achter de bloementoef heb ik het nieuwe takje van Noor! Design gebruikt. De tekst Party Time is gemaakt met een clearstamp.


Het stempeltje is van The Paper Nest Dolls. Ik heb haar ingekleurd met de l'Aquarelle van Sennelier.
Achter het afdrukje nog een klein wit taartrandje geplakt en de blauwe Doily mal van Noor! Design gebruikt.

Dutch Doobadoo - Softboard Art - Loose Bricks

Verder heb ik voor de afwerking nog wat vlinders uitgestansd en wat Loose Bricks 478.007.014 van Dutch Doobadoo verwerkt op deze kaart.


Hier nog een foto van de kaart als hij plat is.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

1 opmerking: