Pagina's

vrijdag 8 januari 2016

Hello

Hallo lieve blogvolgers,

Vandaag laat ik jullie de leuke telefoon mal van Dutch Doobadoo zien, Hij is echt te leuk. Ik heb er zelfs deze surprise mee gemaakt. Het is een soort van bureau organizer geworden. 


Onder de telefoon heb ik een doosje gemaakt waar je het eea in kan doen. Ernaast een potje voor bijv. punaises of paperclips en van een toiletrolletje heb ik een penhouder gemaakt. Dit alles op een plankje gedaan en klaar was mijn suprise. De ontvangster was er in ieder geval blij mee.


Ik ben begonnen met de telefoon om te trekken op kraft. Omdat ik deze wilde laten staan, heb ik de voorkant en de achterkant apart omgetrokken. 


Aan de bovenkant, daar waar de hoorn op ligt, heb ik ze aan elkaar geplakt en met een stukje karton tussen de voorkant en achterkant op het doosje bevestigd. 


Het afdrukje heb ik  ingekleurd met Copic Markers. Daarna gemat op een frame van Kraft.


Het doosje onder de telefoon is een cameo bestandje. Dat heb ik ook uit Kraft gesneden en beplakt met Maja design papier. Om het potje een  jute lintje en een kantje. Ook het toiletrolletje is beplakt met Designpapier.


Onder de telefoon een doily. Toen een stukje designpapier gescheurd en bestempeld met een achtergrondtekst stempel. Een klein flesje inkt erbij en een pennetje. Als laatste de bloemen erbij en de tekst op de hoorn. Die heb ik gestempeld met versamark en witte embossingpoeder.

Veel plezier met het maken van jullie telefoon.


1 opmerking:

  1. Je hebt er een waar kunstwerk van gemaakt: superleuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen