Pagina's

donderdag 21 januari 2016

Gefeliciteerd

Hallo dames en heren,

Vandaag heb ik voor jullie een giftzakje gemaakt met de Dutch Doobadoo Envelope Art Scallop rechthoekig 470.713.018. Dit soort enveloppen zijn super handig en echt voor elke gelegenheid te maken. 


Ik heb deze keer gekozen voor een geboorte. Je kunt er leuk een slabbetje of paar sokjes indoen. Door een lintje achter je papier te plakken kan je hem dicht strikken.


Ik heb de basis uit craft cardstock gehaald. Design papier komt uit Noor! Design - Baby 6011/0704.


Alle randen bewerkt met Dutch Doobadoo Dutch Gesso wit 250ML 870.002.010. Ik heb er nog een los kaartje ingemaakt en daar de groet aan de kersverse ouders op gezet.


Tut komt van Dutch Doobadoo - Cardboard art fopspeen A5 472.309.011 daar heb ik het bovenste laagje papier afgehaald zodat je het leuke ribbelkarton ga zien. 


Bedankt voor jullie bezoekje wens jullie een hele fijne dag toe.
Lieve groetjes, 

1 opmerking: