Pagina's

zaterdag 2 januari 2016

Mixed Media Canvas

Mixed Media is echt een verslaving als je er eenmaal mee begonnen bent. Je kunt er van alles bij gebruiken zoals bloemen, embellies, klei en noem maar op.

 Ik heb deze keer een canvas met een foto van onze lieve boys er op verwerkt. Naast Dutch Doobadoo Gesso, Structuurpasta, Masks en Softboard heb ik hierbij gebruikt gemaakt van Prima Marketing embellies, Tim Holtz embellies en bloemen.


Ik ben begonnen met witte gesso, hiermee breng ik de basis laag op. Op enkele plekken zie je sructuurpasta aangebracht met Dutch Doobadoo Masks. Daarna heb ik embellies en softboard er op geplakt. 

470.715.002 Mask Art A5 Bricks        470.715.015 Mask Art A5 Metall 1

Ik heb er voor gekozen om de bloemen in dezelfde kleuren als de kleding te houden en dan deze niet te sprayen. Ik heb dat alleen op de hoeken gedaan. Zo krijg je toch een mooie eenheid.


Als alles vast zit kan ik gaan sprayen, wat is dat toch leuk. Je krijgt meteen een mooi resultaat en het dekt zo geweldig goed. 


Ik vind het heerlijk om zo de foto's van de mijn lieve schatten te verwerken op een canvas of op iets van mdf. Onder de foto heb ik ribbelkarton verwerkt. Dit geeft een stoere look.


Lijkt het jou nou ook leuk om met de gesso, structuurpasta  andere gave artikelen aan de slag te gaan. Dan geef ik op 8 januari een Mixed media Workshop bij Noor! & Zo in Waspik.



Wie weet zie ik je dan! We gaan er weer een geweldige dag van maken.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten