Pagina's

maandag 25 januari 2016

Inhale Love

 Voor dit project ben ik aan de slag gegaan met de gelliplate. Ik heb eerst met de grote ronde gelli plate een aantal lagen aangebracht met in 1 van de lagen het flower power bloemen mask 470.715.800.


 In de laatste laag heb ik het silhouet van de yogavrouw 470.715.804 gebruikt zodat de onderlagen van de eerdere afdrukken zichtbaar worden in haar lichaam. 


In het silhouet mask zit ook een mooi script. Dat heb ik in de achtergrond aangebracht met de structuurpasta van Dutch Doobadoo vermengd met mica powders van Prima. 

470.715.804 Mask Art A5 Yoga

De letters zijn hierdoor mooi goudkleurig geworden.  Aan de rand van de gelli print heb ik de goudkleurige pearlpen van Dutch Doobadoo gebruikt. 


En dit is het eindresultaat.

470.715.800 Mask  Art A4 Flower Power


Een creatieve groet van

1 opmerking:

  1. Dat ziet er weer schitterend mooi uit Miranda.
    Ik hoop er ook snel mee aan de slag te gaan.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen