Pagina's

zaterdag 23 januari 2016

Share The Warmth

Hallo bloglezers,

Al laat de winter zich hier nog niet zien, ik heb de DDBD mug gemaakt met twee zakjes chocolademelk erin. Het is toch leuk om dit als kleinigheidje aan iemand te geven?


De mug heb ik omgetrokken op kraft en daarna bekleed met Design papier. Alle randjes hier en daar een likje gesso gegeven voor het winterse sfeertje. Het afdrukje is van Mo Manning en is ingekleurd met Copic Markers.


De sneeuwvlokken erop heb ik gemaakt met Frantage. Dat geeft een leuk winters effect. Het afdrukje gestanst met een ovaal van Spelbinders en gemat op de scalloped ovaal van Spelbinder. Het doily op de mug geplakt en toen het geheel aangekleed.

 

Hier zie je de twee zakjes chocolademelk . Ik heb een Dutch Doobadoo label erop gedaan met toepassende tekst. Ook de randen van het label wat witte gesso gegeven.

474.007.004 Label Art A4 Xmas (white)

Het mutsje is ook van Dutch Doobadoo en daarop heb ik clay foam balletjes op de pompoen en de rand gedaan.

  479.002.008 Dutch Kraft Art Leaves

Een mooie bloemenrand langs het afdrukje en ook de blaadjes komen uit een paper Art Kraft vel van Dutch Doobadoo.


onderaan een bolletjes lint. Dat lijken net kleine sneeuwballetjes. Een dubbele strik aan de andere kant en twee wantjes ook bewerkt met gesso en Foam clay.

 

 Tot de volgende keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten